Ela

Îți răspunde întotdeauna politicos, dar din vorba ei înțelegi că nu vrea să lungească discuția și, eu cum nu intru cu forță în ‘ograda’ nimănui, nu ne-am întors mult timp impreună de la cursuri, deși locuiam în același bloc.

Rămânea fixată cu ochii în ecranul laptopului și nu-i ridica pe tot parcursul orei. Credeam că se pierde în pagini de modă, dar ea știa deja mai tot ce se discută la curs, așa că prefera să citească articole de specialitate, ca să rămână în pas cu modificările legislative…asta am aflat-o mai târziu.

E înaltă, costelivă, dar cu șoldurile proemintente, cu umerii aplecați și corpul curbat de parcă e într-o sesiune foto continuă pentru site-ul Zara.

Îi plăce să folosească ruj roșu strident indiferent de oră. Nasul îi e sculptat în stil franțuzesc, iar incisivii îi sunt înguști și alungiți și obișnuieste să stea cu buzele întredeschise.

Nimeni nu ar banui ca în timpul liceului era fata grăsună, tocilară cu imaginație de Hayao Miyazaki. Unii cred că spre artă te îndrepți când nu poți altceva. Așa ca părinții și profesorii ei au trântit-o în patul lui Procust și Ela a făcut Dreptul în loc să urmeze Animația…sau ghid despre cum să devii bulimic în 3 pași.

-M-aș apuca acum. Mi-aș recăpăta și îndemânarea. Numai că nu mai văd ce vedeam. Am încercat. Rămân ore întregi în fața foii albe. Inainte puteam sa desenez privind.

Și-a păstrat umorul plăcut al omului grăsun și nebunia după animeuri. Mai rău e că a rămas si cu lipsa de încredere și goană după atenție a fetei căreia nu i s-a spus îndeajuns “Esti frumoasă”.

Se hrănește din privirile celorlalți și flirturi cu necunoscuți.

“Tu crezi că eu sunt un om bun, dar nu sunt” și începe să-mi povestească aproape fără să respire ce a făcut  cu o seară de înainte. “Si nu regret nimic.”

 

Îi mai torn niște ceai și o întreb de Liam, un individ care mi-i drag fără să-l cunosc, care o iubește fără măsură, numai că pare că ea e obișnuită cu un alt tip de bărbați.

Leave a Reply

